Takuu- ja palautuskäytäntö

Luxury Gem Oy -yrityksessä luotamme tuotteidemme laatuun ja tarjoamme kattavan takuun varmistaaksemme asiakastyytyväisyyden.

Tarjoamme 24 kuukauden takuun kaikille kelloille ja koruille. Tämä takuu kattaa materiaali- tai valmistusvirheet normaalissa käytössä takuuaikana.

Poikkeukset: Huomaa, että takuu ei koske, jos asiakas avaa kellon tai yrittää tehdä korjauksia. Lisäksi se ei kata normaalia kulumista, ulkoisten tekijöiden kuten naarmujen, puuttuvien kivien, painaumien, lohkeilujen, värinän tai materiaalin haalistumisen tai lohkeilun aiheuttamia vaurioita, vesivahinkoja, kadonneita tai varastettuja osia tai vaurioita henkilökohtaisesta väärinkäytöstä tai huolimattomuudesta.

Palautuskäytäntö

Haluamme varmistaa täydellisen tyytyväisyytesi ostokseesi. Sinulla on 30 päivää siitä hetkestä, kun pakettisi saapuu, ilmoittaa meille, onko kellossa tai korussa vikoja. Jos emme saa mitään valituksia tämän ajanjakson aikana, oletamme, että olet tyytyväinen tilaukseesi.

Jos huomaat kellossa tai korussa ongelmia 30 vrk sisällä tilauksen saapumisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen luxury.gem@outlook.com. Kerro viestissä palautuksen syy ja varmista, että tuote täyttää alla esitetyt palautuskriteerit. Annamme sinulle paluuviestissä tarkemmat ohjeet palautuksen tekemiseen.

Palautuskriteerit: Kaikkien palautettujen tuotteiden on oltava uudenveroisessa kunnossa (niin kuin lähetimme sen) ja täydellisenä alkuperäispakkauksineen. Tarkastamme kaikki palautetut tuotteet. Kun palautus on hyväksytty, koko summa hyvitetään tilillesi tai muuhun maksutapaasi 48 tunnin kuluessa. Jos tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa tai alkuperäinen pakkaus puuttuu, siitä voidaan periä 25 %:n uudelleenvarastointimaksu.

 

Ota yhteyttä

Jos sinulla on kysyttävää tuotteistamme tai käytännöistämme, ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen luxury.gem@outlook.com. Kiitos kun valitsit meidät!