Takuu- ja palautuskäytäntö
Palautuskäytäntö
Haluamme varmistaa täydellisen tyytyväisyytesi ostokseesi. Sinulla on 30 päivää paketin vastaanottamisesta ilmoittaa mahdollisista valmistusvirheistä tai ongelmista.
📧 Ota yhteyttä asiakaspalveluumme: luxury.gem@outlook.com
Ilmoita palautuksen syy ja varmista, että tuote täyttää alla kuvatut palautuskriteerit. Saat meiltä tarkemmat palautusohjeet sähköpostitse.
📦 Palautukset tehdään Matkahuollon toimipisteeseen.
Lähetämme sinulle sähköpostitse aktivointikoodin, jonka avulla voit palauttaa tuotteen veloituksetta lähimmässä Matkahuollon noutopisteessä.
Palautuskriteerit
✅ Tuotteen tulee olla:
-
Täysin käyttämätön ja uudenveroisessa kunnossa
-
Alkuperäisessä pakkauksessaan (mukaan lukien korurasia)
🔁 Uudelleenvarastointimaksu 25 % voidaan periä, jos:
-
Tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa tai alkuperäinen pakkaus puuttuu
-
Kyseessä on mittatilaustyönä tehty tuote, kuten esimerkiksi sentilleen/millilleen tilattu rannekoru tai sormus
🚫 Ei palautusoikeutta tuotteille, jotka on valmistettu yksilöllisesti asiakkaan toiveiden mukaan:
-
Kaiverretut sormukset
-
Kustomoidut koot, joita ei voida jälleenmyydä (esimerkiksi epätavalliset sormuskoot tai muokatut mitat)
📌 Huomaathan, että tietyissä tuotekategorioissa kuten sormuksissa, osa koista valmistetaan tilauksesta eikä niitä voida palauttaa käytännössä.
Hyvitys
Hyväksytyn palautuksen jälkeen hyvitämme maksun alkuperäiselle maksutavalle 48 tunnin sisällä. Emme vastaa palautuksen toimituskuluista, ellei kyseessä ole virheellinen tai viallinen tuote.
Ota yhteyttä
📩 luxury.gem@outlook.com
Mikäli sinulla on kysyttävää takuusta, palautuksista tai tuotteista – autamme mielellämme!