Garanti och returpolicy

Luxury Gem Oy litar vi på kvaliteten på våra produkter och erbjuder en omfattande garanti för att säkerställa kundnöjdhet.

Vi erbjuder 24 månaders garanti på alla klockor och smycken. Denna garanti täcker material- eller tillverkningsfel vid normal användning under garantiperioden.

Undantag: Observera att garantin inte gäller om kunden öppnar klockan eller försöker göra reparationer. Dessutom täcker det inte normalt slitage, skador orsakade av yttre faktorer såsom repor, saknade stenar, bucklor, spån, vibrationer eller material som bleknar eller flisar, vattenskador, förlorade eller stulna delar, eller skador på grund av personlig misshandel eller oaktsamhet.

Returpolicy

Vi vill säkerställa att du är fullständigt nöjd med ditt köp. Du har 30 dagar på dig från det att ditt paket kommer fram på dig att meddela oss om det finns några defekter i klockan eller smyckena. Om vi ​​inte får några klagomål under denna period antar vi att du är nöjd med din beställning.

Om du märker problem med klockan eller smyckena inom 30 dagar efter beställningens ankomst, vänligen kontakta vår kundtjänst via e-post på luxury.gem@outlook.com . I meddelandet, ange orsaken till returen och se till att produkten uppfyller de returkriterier som presenteras nedan. Vi kommer att ge dig mer detaljerade instruktioner om hur du gör en retur i returmeddelandet.

Returkriterier: Alla returnerade varor måste vara i nyskick (som vi skickade den) och kompletta med originalförpackning. Vi kontrollerar alla returnerade produkter. När returen har godkänts kommer hela beloppet att krediteras ditt konto eller annan betalningsmetod inom 48 timmar. Om produkten inte är i originalskick eller originalförpackningen saknas, kan en återuppfyllningsavgift på 25 % tillkomma.

Ta kontakt

Om du har några frågor om våra produkter eller policyer är du välkommen att kontakta oss via e-post på luxury.gem@outlook .com . Tack för att du väljer oss!