Fraktinformation

Onlinebutiksprodukter säljs av Luxury Gem Oy, företags-ID: 3415807-6. Vi säljer produkter till personer i myndig ålder. Produktpriser inkluderar moms. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser och porto.

Beställning:

Produkter beställs från www.luxurygem.fi via varukorgen.

Produkterna läggs till i varukorgen, varefter kontaktuppgifter och ytterligare orderinformation fylls i i kassan. Slutligen väljs betalningssätt och beställningen betalas. Efter en lyckad beställning får kunden en orderbekräftelse till den e-postadress han angett.

All kundinformation behandlas konfidentiellt. De kontaktuppgifter som efterfrågas i samband med beställningen används endast för att förbereda beställningen, leverera den eller klargöra eventuella oklarheter som uppstår i den. Kunden förbinder sig till de leveransvillkor som gäller med beställningen.

Betalningsmetoder:

Produkterna och deras porto betalas vid beställning eller med faktura. De betalningsmetoder som används visas i kassan.

Betaltjänstleverantör:

Paytrail Oyj fungerar som implementeringen av betalningsförmedlingstjänsten och betaltjänstleverantören. Paytrail Oyj står som mottagare av betalningen på kontoutdraget eller kortfakturan och vidarebefordrar betalningen till handlaren. Paytrail Oyj har en betalningsinstitutionslicens.

Leveranssätt, tid och avgifter

Efter att du har bekräftat din betalning tar det 1-2 arbetsdagar att behandla din beställning. Det kan ta 1-3 dagar för spårningsnumret att uppdateras online efter att försändelsen har skickats. Detta inkluderar inte helger eller allmänna helgdagar.

  1. Posti (gratis) - Ankomst 7-15 arbetsdagar
  2. DHL Express (från 45 €) – Ankomst 5–7 arbetsdagar

Leveranstider är baserade på genomsnittliga uppskattningar baserat på vår leveranshistorik och vi kan inte helt garantera leveranstid. Leveranstider för internationella beställningar beror på effektiviteten hos ditt lands tullmyndigheter. Alla internationella paket är spårbara när de har skannats på posten.

Produkterna kommer till ditt närmaste uthämtningsställe och du får ett sms om det när produkten har kommit.

Lämna tillbaka:

Du har rätt att byta eller returnera din beställning helt eller delvis inom 30 dagar efter att du mottagit beställningen. Ångerrätten gäller endast oanvända och helt nya säljbara produkter. Återbetalningen görs till den betalningsmetod som användes i beställningen.

Vänligen meddela oss innan du returnerar beställningen genom att e-posta luxury.gem@outlook.com. Efter att du har meddelat returen via e-post skickar vi returinstruktioner till dig.

Förändra:

  • Alla smycken inspekteras noggrant innan frakt.
  • Alla klockor är noggrant kontrollerade för defekter. Detta inkluderar armband, lås, länkar, glasplacering, infattningsriktning och klockfunktioner. Vi justerar och ställer in tiden och kontrollerar datumändringen.
  • Alla klockor testas med en tidstestare för att säkerställa att klockan håller sig inom en acceptabel +/- 3 sekunders daglig takt och slår ordentligt.
  • Om du har några problem med leveransen av din beställning, vänligen maila luxury.gem@outlook .com så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa!

Om det finns några problem med leveransen av beställningen, skicka ett mail till luxury.gem@outlook .com så tar vi hand om det så snabbt som möjligt.